Wednesday, November 10, 2010

maka dengan ini saya mengisytiharkan


Yes, saya sudah MERDEKA!!!!

Penat lelah selama satu setengah tahun (lelah sangat la kau) telah berakhir dengan selamatnya pada pukul 2.42 petang tadi. Harap-harap impian murni untuk mendapat TER 94 (ambitious much?) dan subsequently fly ke Otago akan tercapat...
Amin....

Terima kasih kepada semua lecturers, especially lecturers yang pernah mengajar saya selama saya berada di INTEC kerana telah mendidik dan membimbing saya tanpa jemu.
Terima kasih juga kepada rakan-rakan di INTEC yang telah banyak membantu, especially budak-budak Illawong yang best!
Terima kasih kepada housemates yang berjaya endure setahun setengah dengan saya yang uber twisted
Terima kasih kepada penyelia asrama, driver bas, pak dan mak guard, makcik cleaner, abang library, etc etc... pendek kata, semua yang pernah hadir dalam hidup saya sepanjang bergelar pelajar INTEC.

Jumpa di dinner!
Alice

1 comment:

Ariel Ka-Neko said...

Happy Nampak? hehe~ go Tim! GO GO GO!! \>w</